Aquest divendres, 8 de març, Catalunya secundarà la vaga feminista, que aspira a tenir el mateix impacte que la convocatòria de l'any passat. L'aturada serà un altaveu de denúncia de la violència masclista, així com de la situació de desigualtats que encara es manifesta en la nostra societat, des de la falta d'equiparació salarial fins a la presència insuficient de dones als càrrecs de responsabilitat. NacióDigital no és aliena a aquesta situació i se sumarà a la vaga.
L'empresa editora del diari, d’una banda, i la majoria de la plantilla de treballadors i treballadores, de l'altra, han decidit adherir-se a l'aturada. Això tindrà implicacions en els continguts de la capçalera, que no vol ser aliena a la protesta que es visualitzarà aquest divendres. Des d'aquest dijous a la mitjanit fins al final de la jornada de divendres, el diari reduirà la seva activitat i es concentrarà en la informació vinculada al 8-M.
Durant la jornada de vaga us explicarem de forma diligent el que passi a les manifestacions a través del minut a minut i de les xarxes, però amb menys extensió del que és habitual. Per explicar els motius i l'abast del 8-M amb tota la magnitud i profunditat possibles, NacióDigital ja ha difós durant tota la setmana articles -en tots els formats- vinculats a les qüestions nuclears de la reivindicació feminista.
L'empresa editora del diari, d'acord amb la plantilla, ha decidit destinar el sou dels treballadors i treballadores que faran vaga a una entitat que treballa en exclusiva per protegir els drets de les dones. Així, els recursos seran transferits a Ca la Dona, espai de referència del moviment feminista de Catalunya. Per la igualtat entre homes i dones, a NacióDigital fem vaga!
NacióDigital s'adhereix a la vaga feminista del 8-M
L'empresa editora del diari i la majoria de la plantilla han decidit secundar l'aturada: això motivarà canvis en els continguts durant la jornada d'aquest divendres
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 07 de març de 2019 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure