Els Mossos d'Esquadra han detingut nou persones, cinc transportistes i quatre gerents d'empreses, acusats del robatori de palets, o estar implicats en aquest delicte, durant sis anys. Haurien sostret més de 35.000 i el valor d'aquest material, tal com han precisat fonts policials, ascendeix a 395.000 euros.
La investigació, feta per la Unitat d'Investigació de la comissaria de Sabadell, va arrencar el novembre de 2020. Tal com han informat els Mossos, aquests elements de fusta eren d'una companyia que tenia subcontractat el transport de palets -ja sigui per fer reparacions, lliuraments, lloguer, entre altres casuístiques-.
Alguns dels transportistes subcontractats en comptes de tornar el material a l'empresa propietària el que feia era distribuir-los per diferents fàbriques. La investigació policial ha determinat que, per aconseguir-ho, durant aquests anys van falsificar dades i alterar albarans, per tal que no es detectés la pèrdua d'unitats.
La feina dels Mossos també ha establert que hi havia connivència entre transportistes i els negocis on deixaven aquests palets. Per això, es van arrestar, a més dels cinc conductors, també quatre propietaris de companyies, encara que, les mateixes fonts, no han precisat si tots ells són de Sabadell, com tampoc si ho són els afectats.
Nou detinguts a Sabadell pel robatori de més de 35.000 palets durant sis anys
Societat
El valor d'aquest material arriba gairebé als 400.000 euros
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
18 d’abril de 2023 a
les 17:34
Actualitzat el
18 d’abril de 2023 a les
18:12
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
