Aquest dimarts els xàfecs i les pluges quedaran enrere, de moment. La inestabilitat tampoc serà la tònica, encara que serà una jornada amb núvols i sol, però amb un ambient menys calorós, amb un mercuri que no s'espera que registri valors més enllà dels 30 ºC.
El dia es llevarà amb sol i núvols i amb una temperatura més baixa que permetrà un ambient més plàcid. El dia es mantindrà en aquesta línia, amb estones de nuvolositat i sol.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=50GLbKNqsBY[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya, que manté activat un avís per un intensitat de pluja concentrat al Pirineu i Prepirineu, preveu un cel amb transició, de poc ennuvolat a mig ennuvolat, especialment al llarg del matí. A la tarda s'espera més presència del sol.
Un pas de xàfecs i precipitacions que frenaran el termòmetre. La temperatura mínima baixarà entre lleugerament, es mourà entre els 18 i 23 ºC i la màxima oscil·larà entre els 24 i 29 ºC.
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 13 de juliol de 2020 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure