El cap de setmana s'obrirà, més o menys, com aquest dissabte, amb nuvolositat matinera que, poc a poc, s'aniran desfent i el sol s'imposarà. Una progressiva millora del temps, acompanyada d'una pujada del mercuri, amb registres més propis de la primavera i no tant de l'hivern.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9tv9jCMql8Q[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya pronostica un cap de setmana primaveral amb bones temperatures, tot i així els núvols que creixeran de matinada continuaran al llarg del matí. A partir d'aleshores el cel quedarà poc ennuvolat.
La temperatura mínima serà lleugerament més alta, oscil·larà entre els 5 i 10 ºC. Mentre que la màxima pot superar els 20 ºC.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2020 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
