Aquest cap de setmana ha començat a desplegar-se l'àmplia oferta cultural de Sabadell, amb "Celebraré mi muerte" a l'Estruch i "Mozartland" al Teatre Principal. L'agenda aplega cites de cultura popular, museístiques, teatrals, musicals, circenses, familiars i relacionades amb la lectura, entre d'altres, que s'allargaran fins al juny.
Es farà complint amb les mesures de seguretat per evitar la propagació de la Covid-19 i condicionades a l'evolució de la pandèmia. Als teatres es podrà veure, entre d'altres, a la Faràndula Brodas Bros amb "Around The World" i l’obra de teatre "Monroe-Lamarr", amb text de Carles Batlle, direcció de Sergi Belbel i amb Elisabet Casanovas i Laura Conejero, al Teatre Principal, on també hi haurà en cartell "Broadway a capella".
Precisament, al Principal es trasllada l'oferta de LaSala com ara, "Marúnica" de Roberto G. Alonso, "Adéu Peter Pan" de Festuc Teatre, "La faula de l’esquirol" de La Baldufa i "Jojo" de Borja González.
L'Estruch aplega un bon gruix de les propostes, amb una trentena de projectes, la majoria de residències artístiques com poden ser, "La punta de mi nariz" del Kolectivo Kónica; "INO" d’Ino Kolllective; "BRIC A BRAC" de Locomotiva; per celebrar el Dia Internacional del Circ, la Rhum & Cia presentarà "Gran reserva" i, en la disciplina de dansa i nous formats, "Playing Dead & Doing Time" de Victoria Mconnel. Pel que fa a l’àrea d’arts digitals, MediaEstruch, es presentaran sis projectes, Brisa amb "Error 404", Urati amb "Tardígrados" i Maia Francisco amb "Numerical Palindrome", entre d'altres.
Els museus, d'Arts de Sabadell (MAS) i d'Història (MHS), aquest semestre, el primer, prepara les exposicions temporals com “L’home nu. Tot despullant els arquetips de la masculinitat” i dues mostres sobre Fina Miralles. El segon, les mostres “Dolors Miralles”, “1934-1939. Pioneres del municipalisme feminista”, “Pere Muixí, terrisser” i una sobre la història del bibliobús que duia llibres al front durant la Guerra Civil.
Celebracions de la Salut i Sant Joan
Es continuarà amb el calendari de les festes tradicionals, és a dir, Sant Jordi, l’Aplec de la Salut i Sant Joan, a més de preparar la nova Festa Major, festivitats que se celebraran de la manera que la situació sanitària permeti en el moment concret.
[slideflaix]993[/slideflaix]
Consulta tota la programació cultural aquí. Tot plegat, també es podrà consultar a través de la iniciativa de la Regidoria de Cultura, "Sincronitzats".
Programada tota l'oferta cultural de la ciutat fins al juny
Cites de cultura popular, museístiques, teatrals i circenses, entre d'altres, condicionades a l'evolució de la pandèmia
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat Redacció
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 31 de gener de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime