Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya, ha emès un comunicat informant que ha augmentat fins a 35 el nombre de comarques amb risc elevat d'incendis, ahir n'eren 22, inclòs el Vallès Occidental. Coincidint amb l'operació tornada del cap de setmana a les carreteres ha demanat extremar la prudència per l'elevat risc d'incendis.
Així, demana no llençar burilles encara que semblin apagades des del vehicle, no llençar cap mena de brossa en zones boscoses o properes al bosc), i ser extremadament curosos en les urbanitzacions que es troben en zones de risc, properes al bosc o a zones arbrades.
Les zones on el risc és més gran és tota la franja litoral i prelitoral i les urbanitzacions situades en zona boscosa o prop de zones arbrades de tot el territori. La persistència i agreujament de l’onada de calor fa que avui augmenti la situació de risc especialment al Baix Empordà i a zones de l’interior.
Per l'onada de calor, que tocarà sostre durant entre aquest diumenge i dilluns, sol·liciten tenir especial cura dels col·lectius vulnerables, recomanen que es visitin una vegada al dia els ancians que viuen sols per assegurar que s'hidratin, i també controlar els nens. També demanen als banyistes que siguin curosos a la platja i que evitin entrar al mar si estan marejats i es troben malament, i també que es mantinguin hidratats.
Protecció Civil manté el Vallès Occidental en situació de risc elevat d'incendis
Societat
L'onada de calor tocarà sostre entre aquest dilluns | L'alerta afecta un total de 35 comarques
ARA A PORTADA
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
05 de juliol de 2015 a
les 22:35
Actualitzat el
05 de juliol de 2015 a les
22:37
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
