Més vigilància i controls d'accés a parcs naturals per fer complir el confinament municipal i evitar desplaçament sense justificació. La mesura s'aplicarà aquest dissabte i diumenge per evitar que es repeteixi la freqüentació de visitants registrada en anteriors caps de setmana en espais com el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, especialment al cim de la Mola.
La Diputació de Barcelona col·laborarà amb el Departament d'Interior per fer aquest reforç de controls al conjunt d'espais que conformen la Xarxa de Parcs Naturals, especialment a indrets com el Parc Natural del Montseny i al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, amb guardes dels parcs juntament amb Mossos d’Esquadra i Agents Rurals.
Aquesta regulació d'accessos es farà també als diferents punts d’accés de la Zona Volcànica de la Garrotxa, al parc de Poblet, a Montserrat, a la serra de Llaberia i al parc dels Ports. La Diputació de Barcelona ha elaborat un protocol que inclou personal de guàrdia dels parcs als punts d’accés als espais naturals que es complementarà amb controls fixos per part de Mossos d’Esquadra i Agents Rurals en diferents indrets i horaris.
[noticiadiari]1/65143[/noticiadiari]
[noticiadiari]1/65134[/noticiadiari]
[plantillacoronavirus]
Reforçaran els controls d'accés a la Mola per fer complir el confinament municipal
Societat
Hi haurà personal de guàrdia del parc natural i controls fixos dels Mossos i Agents Rurals aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
22 de gener de 2021 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
