Les passarel·les metàl·liques sobre el riu Ripoll del Molí d‘en Fontanet i de Cal Grau tornen a estar oberts, després que es tanquessin al gener de 2019 per motius de seguretat. Ara, els informes l'han garantit, i després que s'hagin reparat els trams de paviment que estaven deteriorats.
Tot i així, tornen a estar operatius amb algunes condicions: el pas és d’ús exclusiu per a persones a peu, no es poden travessar corrent, les persones ciclistes han de baixar i passar caminant i està prohibit que passin deu persones al mateix temps. Així ho indiquen els cartells informatius que s'han penjat.
Aquestes dues passarel·les són propietat de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) i el gener de 2019 es va tancar amb la finalitat que es fes un estudi per determinar l'estabilitat. L'organisme assumirà la redacció d'aquest projecte i la rehabilitació posterior. Un cop acabada, ambdues passaran a ser de titularitat municipal.
Reobren les passarel·les sobre el riu Ripoll després de més de dos anys tancades
Un cop es facin les obres de rehabilitació, passaran a ser de titularitat municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2021 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
