240.000 bosses compostables i 8.000 cubells de color marró. Aquest és el material que ha començat a repartir, aquesta setmana, l’Ajuntament de Sabadell per millorar la recollida de matèria orgànica. Una iniciativa que està emmarcada en el Dia Mundial del Medi Ambient, que se celebra aquest dissabte i que porta per títol "Separem bé per reciclar millor!”.
La voluntat és que arribi a més del 10% de les famílies de la ciutat i fomenti la separació d’aquests residus i es llenci al contenidor adequat, el marró. “Els nivells de recollida de la fracció orgànica tenen un pes molt important en el total de fraccions de recollida selectiva”, ha afirmat el tercer tinent d’alcaldessa, Jesús Rodríguez.
El 2020 la recollida selectiva va ser del 36,31% i la fracció orgànica va ser del 5,76% del total, i això que al municipi hauria de ser del 37%. Per això, des del consistori es fa una crida per incrementar aquest reciclatge a les llars.
En aquest contenidor s’hi llenca restes de menjar com de fruita, verdura, peix, carn, closques d’ou, restes de pa, entre d’altres, així com el marró de del cafè, paper de cuina i tovallons bruts, restes vegetals de petites dimensions i taps de suro.
[noticia]34207[/noticia]
Reparteixen 8.000 cubells per millorar la separació del reciclatge orgànic a les llars de Sabadell
Societat
Es complementa amb 30 bosses compostables
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
05 de juny de 2021 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
