Sabadell incorporarà quatre punts de recàrrega per a vehicles elèctrics a principis de l'any 2022, després que aquest dilluns, a la Junta de Govern Local, s'hagi aprovat la licitació del contracte, pel qual es destinaran 161.419,28 euros, per a la posada en funcionament d'aquestes dues estacions a la ciutat.
S'ubicaran una al carrer Prat de la Riba, a tocar de la plaça Catalunya, que serà de recàrrega ràpida -amb dos endolls-, i l'altra davant Fira Sabadell, a la confluència amb el carrer Montcada, i seran de recàrrega semi-ràpida -també amb dos endolls-. La previsió és que les obres per instal·lar aquest servei sigui de dos mesos.
Amb aquests quatre nous punts, la localitat vallesana comptarà amb un total de sis, ja que fa uns mesos es va col·locar una estació al polígon industrial de Can Roqueta, en el marc de la modernització d'aquest pol d'activitat econòmica de la població.
De fet, la instal·lació d'aquestes estacions seran les primeres municipals al nucli urbà, després que les que es van col·locar al Vapor Turull i l'Eix Macià, inaugurades el 2009, van quedar obsoletes. Encara que a Sabadell ja n'hi ha com ara, a l'aparcament de l'estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) Sabadell Nord, inaugurat a finals de 2020.
[noticia]16844[/noticia]
Sabadell comptarà amb quatre punts de recàrrega per a vehicles elèctrics el 2022
Se situarà a tocar del Parc Catalunya i a Fira Sabadell
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 05 de juliol de 2021 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure