Sabadell per la Independència creu que els resultats electorals del 24 de maig demostren que la ciutadania reclama un govern sobiranista. Per aquest motiu, aposten per una entesa entre els quatre partits que han obtingut quatre regidors, i demanen a Unitat pel Canvi que es sumi a l’aposta sobiranista tot i que no hagin signat els compromisos de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC).
El coordinador del col·lectiu, Francesc baró, assegura que l’opció sobiranista és realista a Sabadell: “Demanem generositat, que en un moment important de canvi hi hagi un govern sobiranista”, destaca Baró. En aquest sentit, destaca que per reflectir aquesta voluntat del ciutadà l’alcalde també hauria de ser independentista.
Baró recorda que el vot sobiranista representa un 41% del total, mentre que l’unionista un 24%.
Sabadell per la Independència reclama un govern sobiranista
Societat
Recorden que el 41% dels nous regidors són partidaris al sobiranisme
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
03 de juny de 2015 a
les 17:58
Actualitzat el
03 de juny de 2015 a les
17:59
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
