El Departament de Salut farà un cribratge selectiu, porta a porta, en alguns carrers del barri 25 de setembre i Les Torres, i també a les zones de Ca n'Oriol, com la plaça del Sol, per tal de determinar possibles casos de contagi de Covid-19 després d'identificar que hi havia augmentat el nombre de positius.
Salut ha decidit practicar proves PCR als veïns d'aquestes zones per tal d'identificar els seus contactes estrets o, si fos el cas, les persones que puguin ser asimptomàtiques. Es considera el més adequat fer un estudi de cerca de contactes estrets en les zones que s’han identitat com de màxim contagi.
Aquest cribratge es farà amb la col·laboració de l'Ajuntament de Rubí, que ha posat a disposició del Departament voluntaris de Protecció Civil, agents de la Creu Roja i agents cívics.
[noticiadiari]90/7489[/noticiadiari]
L’acció començarà dilluns dia 7 i s’allargarà fins el dijous 10. Les proves PCR es realitzaran porta a porta, fent la cerca dirigida dels contactes que no s’han localitzat telefònicament. En aquesta acció també s’hi inclouran els comerços.
Els resultats de les proves estaran disponibles, a partir de 48h, a La Meva Salut. Es contactarà per telèfon amb els casos que siguin positius. Als que siguin negatius i tinguin eConsentiment, se’ls enviarà un SMS per informar-los del resultat.
[noticiadiari]2/207589[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207590[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Salut posarà en marxa un cribratge a tres zones Rubí la setmana que ve
Societat
Es faran proves PCR a diversos carrers dels barris del 25 de setembre i Les Torres, i també a Ca n'Oriol
ARA A PORTADA
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
-
-
Publicat el
04 de setembre de 2020 a
les 17:46
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
