Un mes després que l'Audiència Nacional rebutgés el seu últim recurs, Sandro Rosell demanarà el seu trasllat a la presó de Quatre Camins, situada a La Roca del Vallès. Segons informa El Periódico, el bufet d'advocats Pau Molins entregarà la petició dilluns que ve dia 26 i la resposta podria arribar en un termini de 20 dies.
Rosell està en presó preventiva des del passat 25 de maig, quan va entrar a Soto del Real per la seva pressumpta implicació en el blanqueig de comissions il·lícites dels drets audiovisuals de la selecció brasilera de futbol. La defensa de l'expresident del Barça va explicar fa dues setmanes que han canviat d'estratègia i que no tornaran a demanar l'alliberament del seu client -després de fer-ho sense èxit en diverses ocasions- i que esperaran que se celebri el judici.
Sandro Rosell demanarà el trasllat a la presó vallesana de Quatre Camins
Societat
L'expresident del Barcça porta nou mesos en presó preventiva
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
22 de febrer de 2018 a
les 23:42
Actualitzat el
22 de febrer de 2018 a les
23:43
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
