S'estampa sol de matinada amb un VMP i acaba denunciat per negar-se a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia
Els fets van tenir lloc al carrer d'Illa Aurea de Sabadell
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 20 d’agost de 2021 a les 19:00
Un home de 46 anys ha caigut sol la matinada d'aquest divendres 20 d'agost mentre conduïa el seu VPM (vehicle de mobilitat personal) al carrer d'Illa Aurea de Sabadell. Segons fonts policials, l'accidentat, que s'havia estampat contra la via pública, tenia una ferida sagnant a la cara.
Per aquest motiu, una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va desplaçar-se fins al lloc dels fets per assistir-lo sense que finalment fos necessari traslladar-lo a un centre mèdic.
No obstant això, l'home va acabar sent denunciat administrativament pels agents de la policia municipal perquè "va negar-se a sotmetre's a les proves d'alcoholèmia legalment establertes davant els evidents símptomes de trobar-se sota la influència de begudes alcohòliques".
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
