Immortal és una comèdia dramàtica futurista on Bruno Oro es desdobla en multitud de personatges que gaudeixen, pateixen o s’enfronten a la immortalitat. NacióSabadell sorteja una entrada doble per anar a veure Immortal al Centre Cultural Terrassa el dissabte, 30 de març, a les 21:00. Us hi podeu apuntar aquí:
[formulariauto]364[/formulariauto]
Bases del sorteig:
- El termini per participar es tancarà el divendres, 22 de març, a les 10:00.
- Un cop fet el sorteig, NacióSabadell contactarà per telèfon amb el guanyador. Si no respon a la trucada, automàticament es passarà al següent de la llista.
- Per qualsevol dubte, es pot contactar amb la redacció mitjançant el correu subscriptors@naciodigital.cat.
SORTEIG Bruno Oro presenta «Immortal»
NacióSabadell sorteja, entre els seus subscriptors, una entrada doble per anar a veure la funció al Centre Cultural Terrassa el dissabte, 30 de març, a les 21:00
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2019 a les 23:20
Actualitzat el 20 de març de 2019 a les 23:25
Et pot interessar
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell