L'evolució de la pandèmia a Catalunya, amb un augment dels casos positius, ha motivat la suspensió de l'acte que havia organitzat el Vespa Club Sabadell amb la desfilada amb una vintena o una trentena d'aquestes clàssiques motocicletes pel municipi. Una cita enmarcada dins La Marató de TV3, ja que Sabadell és un dels platós, l'Hospital Parc Taulí.
La ruta estava prevista per la ciutat, complint amb el confinament municipal de cap de setmana. L'entitat ha indicat que per "responsabilitat" i el fet que Procicat hagi suspès tots els permisos gestionats, per aquest progrés negatiu del coronavirus al país, ha obligat a prendre aquesta decisió.
Una seixantena de persones s'havien inscrit per participar de l'esmorzar, el tret de sortida de la jornada i la manera d'aconseguir els fons per destinar-los a la iniciativa de la televisió pública. Ara bé, des de l'associació no es renuncia aquesta vocació solidària i per això ha demanat fer un donatiu, a través de Bizum (al número 609842764), perquè dilluns s'entregui en nom del club a La Marató.
[noticiadiari]71/32718[/noticiadiari]
Suspesa la ruta d'una trentena de vespes per «La Marató» de TV3
Ho fan per "responsabilitat" i davant les noves restriccions imposades pel Procicat davant l'augment de casos
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 17 de desembre de 2020 a les 10:00
Actualitzat el 17 de desembre de 2020 a les 13:48
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
