Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest diumenge hi haurà un domini de l'ambient assolellat en general, si bé fins a primeres hores del matí i a partir de mitja tarda hi haurà alguns estrats baixos al litoral central. Independentment, a l'extrem nord del Pirineu hi haurà intervals de núvols baixos de matinada i fins a primera hora del matí que deixaran el cel molt ennuvolat o cobert.
Temperatura mínima similar o lleugerament més alta, sobretot als dos extrems del territori on la pujada localment serà moderada. Els valors es mouran entre 1 i 6 ºC al Pirineu, entre 3 i 8 ºC al Prepirineu i a la depressió Central, entre 5 i 10 ºC al prelitoral, i entre 9 i 14 ºC al litoral. Per la seva banda la temperatura màxima serà lleugerament més baixa arreu. Oscil·larà entre 11 i 16 ºC al Pirineu, entre 13 i 18 ºC al Prepirineu i a l'Altiplà Central, entre 18 i 23 ºC a ponent i al terç sud, i entre 16 i 21 ºC a la resta del territori.
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
04 de maig de 2019 a
les 19:50
Actualitzat el
04 de maig de 2019 a les
19:52
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
