Un total de tres ferits, de caràcter menys greu, en un accident de trànsit entre un ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i dos vehicles que s'ha produït aquest dijous al migdia, a la confluència de la carretera de Barcelona amb el passeig Esprocenda, segons ha informat el SEM.
Les persones ferides són els conductors d'ambdós turismes i l'acompanyant d'un d'ells, que han estat traslladat, dos, a l'Hospital Parc Taulí i l'altre a l'Hospital MútuaTerrassa. Els dos membres del SEM que hi havia al vehicle sanitari no han necessitat atenció.
El SEM ha rebut l'avís a les 13.26 hores i fins al lloc s'hi han desplaçat un total de cinc unitats, a més de la Policia Municipal de Sabadell.
Tres ferits en un accident amb una ambulància implicada a la Creu de Barberà
Societat
Són els conductors dels dos vehicles i un acompanyant
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
27 de maig de 2021 a
les 18:24
Actualitzat el
27 de maig de 2021 a les
18:32
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
