El balanç del cap de setmana passa factura pel que fa a la crema de contenidors, però també en l'afectació en altres elements que podem trobar en la via pública. En aquesta ocasió, sis contenidors han cremat, on també hi cal sumar un cotxe aparcat al costat d'un d'ells i un matalàs.
El primer incendi es va registrar dissabte a les 00.38 hores, al número 1 del carrer Sallarès i Pla. En aquest cas, dos veïns van treure els cartrons que cremaven a l'interior d'un contenidor, afectant només el seu contingut. Poc després, a les 1:25 hores, al carrer Jardí amb Rambla, s’originà un incendi en un contenidor, afectant parcialment dos contenidors de reciclatge de paper. A les 14:01 hores, al carrer Aprestadors, s’originà un altre incendi en un contenidor, afectant un contenidor de reciclatge de paper.
Ja diumenge, a les 5:57 hores, a l'alçada del número 33 del carrer Reina Elionor, s’originà un incendi en un contenidor, afectant dos contenidors de reciclatge (de paper i vidre), un vehicle estacionat, els cables aeris de l'electricitat i els vidres de la nau que es troba al costat. Poc després, a les 6:19 hores, al carrer Valentí Almirall amb la Ronda Ponent, s’originà un altre incendi, aquest cop en un matalàs, no afectant a cap més element.
Un cotxe i sis contenidors cremats en 72 hores a Sabadell
Ha passat durant el cap de setmana
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 28 de maig de 2018 a les 23:48
Actualitzat el 28 de maig de 2018 a les 23:56
Et pot interessar
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
