Un matrimoni de Terrassa ha resultat ferit per la caiguda d'un arbre de grans dimensions aquest diumenge a la tarda a Salou. Segons han informat els Bombers de la Generalitat a LaTorre, es tractaria d'un home i d'una dona que haurien quedat atrapats a sota l'arbre al passeig del 30 d'octubre de Salou, entre els carrers del Rector Ubach i el de Tarragona.
L'home, de 60 anys, es troba en estat crític per les ferides que li ha causat l'accident, mentre que la dona, de 61, està ferida greu. Els dos han estat traslladats a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. L'accident ha passat quan passaven onze minuts de les sis de la tarda.
Al lloc dels fets s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers, quatre ambulàncies del SEM, quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local.La parella ferida acabava d'aparcar al costat d'un envelat on aquests dies se celebra la Festa Major d'hivern de Salou.
Es tracta d'una zona molt pròxima al consistori, on durant aquest diumenge ja havien caigut diversos arbres per les ventades. Els Bombers han precintat la zona i han retirat els vehicles pròxims al lloc del sinistre. A més, han tallat a trossos l'arbre per poder-lo retirar de la calçada.
Un vallesà ferit crític i un altre de greu per la caiguda d'un arbre a Salou
Es tracta d'un matrimoni de Terrassa | Els dos es troben ingressats a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 05 de febrer de 2017 a les 21:46
Actualitzat el 05 de febrer de 2017 a les 21:47
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime