Una avaria ha deixat sense llum un més de 8.000 veïns en diverses localitats del Vallès Occidental. L'anomalia ha tingut incidència tant en clients particulars com en comerços.
Segons informa Protecció Civil, concretament ha tingut afectació en 4.102 usuaris de Ripollet, 3.873 de Barberà del Vallès i 16 més de Sabadell. L'anomalia s'ha anat resolent a partir dels treballs que han dut a terme els tècnics de la companyia elèctrica.
ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 14 de juliol de 2015 a les 21:14
Actualitzat el 14 de juliol de 2015 a les 21:18
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025