El Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) i el Centre Excursionista de Terrassa organitzen la Cursa Solidària del mNACTEC amb motiu del Dia Internacional dels Museus i del 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona de 1992. La prova tindrà lloc el dissabte 20 de maig del 2017, a les 9.30 hores del matí, i compta amb la col·laboració de la Unió Atlètica de Terrassa, l’Ajuntament de Terrassa i els Federins Trabucaires de Terrassa.
La cursa, de caràcter popular i no competitiu, té com a objectiu descobrir el museu i el seu entorn des d’un nou punt de vista i obrir la institució, de forma excepcional, per a la pràctica esportiva. Alguns dels trams s’hauran de recórrer caminant per tal de respectar l’entorn patrimonial en què transcorre la cursa.
La inscripció per a la cursa té un cost de 5 euros per participant, que es destinaran íntegrament al Moviment Olímpic Solidari, un projecte per fomentar la transmissió dels valors de l’olimpisme i la pràctica esportiva entre els infants amb risc d’exclusió social. Els participants seran obsequiats amb una samarreta de la cursa i l’esmorzar un cop acabada la prova.
El recorregut de la cursa és de 4 km, distribuïts en dues voltes a l’itinerari senyalitzat. La prova transcorre pels carrers adjacents i l’interior del recinte del mNACTEC, incloent-hi les voltes de la teulada de l’edifici i, parcialment, espais habitualment no visitables.
La inscripció dels participants es pot formalitzar en línia a través del web del mNACTEC () o presencialment a les seus del Centre Excursionista de Terrassa (C. Sant Llorenç, 10, Terrassa) i de la Unió Atlètica de Terrassa (Pistes municipals de Can Jofresa. C. Badalona, 4. Terrassa). El termini d’inscripcions es tancarà el dia 12 de maig.
Una cursa recorrerà l'interior del mNACTEC i els carrers del voltant
La Cursa solidària del mNACTEC tindrà lloc el 20 de maig, amb motiu del Dia Internacional dels Museus i del 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona | La cursa, de caràcter popular i no competitiu, té com a objectiu descobrir el museu i obrir la institució, excepcionalment, per a la pràctica esportiva

ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 24 d’abril de 2017 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025