Una veïna de la Roca del Vallès, L.M.O. de 21 anys, ha mort aquest divendres a la tarda en un accident mortal que s'ha produït al punt quilomètric 12 de la B-224 a Piera (Anoia).
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, per causes que encara s'estan investigant es va produir una col·lisió per envestida entre un camió i un turisme. La veïna roquerola era la conductora del cotxe.
Arran de la incidència, es van activar quatre patrulles del cos dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del SEM (Sistema d'Emergències Mèdiques).
Quant a l'afectació viària, la carretera es va tallar en els dos sentits de la marxa.
Amb aquesta víctima, són 53 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Una dona de la Roca de 21 anys mor en un accident de trànsit a Piera
Societat
Al punt quilomètric 12 de la B-224
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
Publicat el
04 de maig de 2019 a
les 16:07
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
