Un dels dos ferits crítics en la deflagració d'aquest divendres dins d'un taller de Viladecavalls ha mort a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. L'altre afectat continua ingressat en estat extremadament greu a la unitat de cremats i en situació de "mort clínica", segons fonts del centre hospitalari.
Els fets van succeir cap a les 20.30 hores, en un taller annex a una casa al número 10 del passatge de Faure. Segons les primeres informacions, els dos homes estaven manipulant pintures i dissolvents quan es va produir una forta explosió que els va afectar de ple.
Cinc dotacions de Bombers i quatre ambulàncies i l'helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) es van desplaçar al lloc. A banda dels dos ferits, ningú més va resultar afectat.
Després de la deflagració, es va produir un petit incendi que va cremar l'interior del recinte, on hi havia diversos objectes. Els Bombers van sufocar ràpidament el foc, van ventilar el cobert –ja que encara hi havia vapor acumulat- i van constatar que l'estructura del taller no havia quedat afectada.
Una persona morta i una altra molt greu per una deflagració dins d'un taller de Viladecavalls
Societat
L'explosió es va produir aquest divendres i els dos va ser traslladats en estat crític a la Vall d'Hebron
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
13 de juny de 2020 a
les 19:47
Actualitzat el
13 de juny de 2020 a les
19:57
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
