[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lg8VnuU58nw[/youtube]
Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat, quan passaven cinc minuts de dos quarts d'onze de la nit, l'incendi que aquest dimarts al vespre ha afectat la planta de Coca-Cola de Montornès del Vallès, situada al polígon Can Buscarons. El foc, que no ha causat ferits, ha afectat una nau de 600 metres quadrats, on s’emmagatzemen els recanvis de la zona de producció, sectoritzada de la resta de la instal·lació de l’empresa, on han cremat plàstics, gomes, cautxú i eines. Les naus del costat, que corresponen a la zona de producció de l’empresa no s’han vist afectades pel foc.
Segons els Bombers de la Generalitat, les tasques d'extinció dels efectius, tant des de l'exterior com des de l'interior, i el correcte funcionament de les mesures de prevenció han impedit que les flames es propaguessin.
Fins al lloc s’han desplaçat 17 dotacions dels Bombers (11 vehicles d’aigua, 2 autoescales i 4 vehicles lleugers de comandament i coordinació), efectius dels Mossos d’Esquadra, de la Policia Local, de Protecció Civil i sanitaris del SEM (Sistema d’emergències Mèdiques) amb caràcter preventiu.
VÍDEO Estabilitzat l'incendi a la fàbrica de Coca-Cola del Vallès
El foc no ha causat cap ferit i ha començat poc després d'un quart de nou del vespre

- Incendi a la fàbrica de la Coca-cola de Montornès del Vallès | Norma Vidal -
- | Norma Vidal
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2017 a les 23:43
Actualitzat el 02 de maig de 2017 a les 23:51
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
-
Societat Obres de reparació puntual del paviment la Gran Via de Sabadell: del 18 al 22 d'agost
-
Societat Reobre tot el centre comercial Via Sabadell tres mesos després que hi morís un client per un esfondrament
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places