La cançó enganxosa de Despacito de Luis Fonsi és, sense cap dubte, la cançó de l'estiu. La trobem a totes les emissores, televisions i molts internautes la fan servir per fer versions o memes a les xarxes socials.
I ara, fins i tot, la trobem en versió... sardana! Jeroni Velasco ha composat la sardana SardaPoquet, versionant diverses cançons conegudes, entre les que té el principal protagonisme el Despacito. La van estrenar el 29 de maig a la plaça del Gas de Sabadell.
La sardana la interpreta la Cobla Contemporània, que ja adverteixen que es convertirà en una altre "èxit de l'estiu", que es podrà gaudir "a poc a poquet".
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kJQP7kiw5Fk[/youtube]
VÍDEO La versió catalana del «Despacito» s'estrena a Sabadell
La Cobla Contemporània la va interpretar a la plaça del Gas

ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 29 de juny de 2017 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025