És vox populi que el periodista sabadellenc, Ricard Ustrell, algun dia vol ser alcalde de la seva ciutat. Acostuma a comentar-ho en les entrevistes. En l'última, el passat divendres al programa "Tot es mou" de TV3, el van sotmetre a un qüestionari per saber si està preparat per ser el batlle de la capital del Vallès Occidental.
Ustrell ha aprovat, i amb nota, el test (veure vídeo, a partir de les 2h50'02"). Entre les qüestions que li ha formulat un dels conductors del programa, Lluís Marquina, han estat al voltant de localismes amb els quals compta el diccionari sabadellenc, l'oci nocturn, història política i el passat acadèmic de cantants il·lustres.
Tot plegat, en una visita del director i presentador d"'El Suplement" de Catalunya Ràdio al programa televisiu per parlar de la seva primera novel·la, "Sense tu".
VÍDEO Ricard Ustrell supera la «prova» per optar a l'alcaldia de Sabadell
El periodista sabadellenc respon un qüestionari sobre particularitats de la ciutat al programa "Tot es mou" de TV3
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2018 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès