
Un llamp caient a Sabadell. Foto: Albert Segura
Una tempesta que ha escombrat el prelitoral català de sud a nord aquest divendres a la nit ha deixat imatges espectaculars. Els llamps han fet que per uns segons la nit es convertís en dia, deixant un paisatge il·luminat que ha generat la sorpresa de molta gent que passejava pel carrer.
En poblacions com Cubelles o L'Hospitalet de Llobregat aquesta tempesta ha arribat acompanyada de calamarsada, si bé a Sabadell només s'hi ha vist aigua.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8FXOtNCZc2o[/youtube]
La xarxa també s'ha omplert d'imatges i vídeos de la tempesta en altres punts del territori català.
Seguim demanant molta precaució al Baix Llobregat a la zona de Cornellà i Esplugues. Imatges de la Ronda de dalt a l'altura de la sortida 13 pic.twitter.com/weJm8hdBqI
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) 1 de febrer de 2019
Tempesta amb calamarsa !!! #Barcelona @comandotibidabo @MeteoGuinardo @btvnoticies pic.twitter.com/2EoxPXBEu0
— Isaac Tort (@Isukis_bcn) 1 de febrer de 2019
Ara mateix a les 22:50h entrant forta tempesta amb calamarsa a #BCN i #Hospitalet s'aprecia impacte de llamp secundari a l'emisora de #santperemartir #esplugues @alexmegapc @btveltemps @AlfredRPico @comandotibidabo @enricagud pic.twitter.com/1or6ZWWUne
— Lluís Matew (@nkweleogidi) 1 de febrer de 2019
#Cunit tempesta amb pedra i calamarsa. @MeteoMauri @eltempsTV3 @TomasMolinaB pic.twitter.com/2JhIcE9RMb
— Esther Ruiz i Buendía