Durant la celebració del 45è aniversari del Futbol Sala Sant Cugat, l'alcalde Josep Maria Vallès es va comprometre a donar sortida a la construcció del reivindicat local social a la ZEM de La Guinardera. "Em consta la petició i la necessitat del club de poder gaudir d'aquest local i, malgrat la situació econòmica que pateix l'Ajuntament, el tindreu", va verbalitzar el batlle juntaire.
Una declaració que va tenir lloc durant la presentació dels 18 equips d'enguany del Futbol Sala Sant Cugat: 2 sèniors masculins, 1 sènior femení, 3 juvenils, 2 cadets, 2 infantils, 2 alevins, 2 benjamins, 3 minibenjamins, 1 prebenjamí, l'Escoleta i un equip de pares i mares.
A l'acte, també es va commemorar un emotiu homenatge de reconeixement pel llegat de "Chiki" i Álex Quílez. "Avui si el club té un sènior femení és gràcies a Chiki que el va crear; i l'Álex va arribar al club sent un nen en la categoria infantil i ara aquest nen és el capità del primer equip masculí. I, això, en l'esport local no té preu", ha exposat el president del club, Jordi Palau.
Finalment, l'entitat també ha anunciat que està treballant aquesta temporada en la creació d'un equip inclusiu adreçat a persones majors de 16 anys sota el lideratge d'Oriol Moraira -jugador del sènior B- amb entrenaments que se celebraran els dissabtes d'11.30 h a 12.30 h al pavelló de la ZEM La Guinardera.
Vallès es compromet a construir el local social del Futbol Sala Sant Cugat
"Em consta la petició i la necessitat del club de poder gaudir d'aquest local i, malgrat la situació econòmica que pateix l'Ajuntament, el tindreu"

- Imatge de l'acte del 45è aniversari del Futbol Sala Sant Cugat | AS11 -
- | AS11
ARA A PORTADA
-
Sant Cugat reivindica el llegat de l'Escola Catalana del Tapís amb una exposició reivindicativa Redacció
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Publicat el 04 de desembre de 2023 a les 14:54
Actualitzat el 04 de desembre de 2023 a les 14:58
Et pot interessar
-
Societat Sant Cugat aprova un nou Pla Local de Joventut amb 60 accions diferents
-
Societat L'Ajuntament aprova el Pla d'emergència de suport a la pagesia
-
Societat L'Ajuntament remodela l’Escola Pins del Vallès i les pistes de la ZEM Jaume Tubau amb 729.000 euros
-
Societat La Villa Argentina de Sant Cugat acollirà 45 habitatges de lloguer protegit
-
Societat Augmenten la pobresa i els problemes de salut mental a Sant Cugat
-
Societat Sant Cugat es prepara per al nou sistema de recollida de residus i neteja