La Coordinadora d'Afes (Associació de Famílies d'Alumnes) de Sant Cugat ha anunciat aquest migdia que no assistirà a l'acte protocol·lari d'inauguració del curs escolar, un acte "amb parlaments institucionals, conferència i copa de cava" previst per aquesta mateixa tarda.
A través de les xarxes socials, la Coordinadora ha criticat que l'Ajuntament hagi decidit retallar el pressupost destinat a l'escola pública, "anul·lant activitats i reduint les beques", i ha denunciat que encara estan pendents de pagament les subvencions per vetlladores de dos cursos. A més, tampoc no han sortit les subvencions dels casals post-pandèmia.
Així, les AFA dels centres públics i la mateixa coordinadora han declinat la invitació en senyal de protesta, i demana a l'Ajuntament pugui "recapitular i no retallar" en el pressupost destinat als infants de Sant Cugat i, en tot cas, fer una activitat protocol·lària més austera. "L’austeritat ha de començar per aquí, no a costa de l’educació dels infants i adolescents del municipi".
Les AFA de Sant Cugat protesten contra les retallades en educació
La Coordinadora d'Afes rebutja la invitació a l'acte protocol·lari d'inauguració del curs
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2023 a les 13:51
Et pot interessar
-
L'escola Gerbert d'Orlhac crea unes àudio-guies per visitar Sant Cugat
-
L'Associació de Veïns de Volpelleres demana que es descarti la Guinardera com a ubicació de l'escola La Mirada
-
El mestre de la Salle i el Viaró acusat d'agressió sexual nega els fets
-
Tres detinguts per robatoris a zones comercials de Sant Cugat
-
Sant Cugat urgeix Jaume Collboni a renovar els contractes del transport urbà i d'abastament d'aigua
-
Dia Internacional de les Dones a Sant Cugat: programa complet