Com ja ve sent habitual, el 24 de desembre, vigília de Nadal, el servei finalitzarà a les 23:00 h a totes les línies. Per Nadal la circulació finalitzarà a les 2.00 h i per Sant Esteve, a les 00.00 h. Per Cap d'Any, el servei serà ininterromput durant tota la nit, tant en la línia S1 (Terrassa-Barcelona), com en la S2 (Sabadell-Barcelona).
D'aquesta manera, en aquestes línies els combois circularan cada 45 minuts durant la franja nocturna del 31 de desembre a l'1 de gener. Pel que fa a les línies urbanes (L6, L12 i L7), la freqüència de pas serà de 20 minuts.
Les característiques del servei que oferirà FGC durant les festes de Nadal poden consultar-se a la web de la companyia, a l'aplicació per a mòbils i a les vitrines informatives de les estacions, així com trucant al 012.