Decreten presó per un dels dos lladres que van robar en un domicili de Sant Cugat el passat 12 de novembre. Els fets van passar pels volts de les 19.15 hores quan es va rebre l’avís d’un ciutadà que havia vist com dos homes saltaven des del balcó d’un primer pis i sortien corrents per un descampat proper a l’adreça del robatori.
Amb la descripció molt acurada facilitada pel testimoni dels dos presumptes lladres, una patrulla dels Mossos d'Esquadra de paisà, que estava fent tasques de prevenció de delictes, va localitzar a l'estació de Ferrocarrils de la Generalitat de l'Hospital General de Catalunya dos homes que coincidien exactament amb la descripció dels assaltants.
En identificar-se el agents com a policies un dels homes va fugir per les vies i l’altre va poder ser interceptat pels agents. En el moment d’escorcollar l’home li van localitzar diners i diverses joies entre les quals hi havia una creu d’or que va ser reconeguda per la propietària del pis on acabaven de robar.
El detingut, de 43 anys i amb antecedents policials, va passar l’endemà a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de Rubí i el jutge va decretar el seu ingrés a presó.
Ingressa a presó un home acusat de robar joies i diners en un pis de Sant Cugat
Gràcies a la descripció d'un veí els Mossos van trobar els dos lladres a l'estació de FGC de l'Hospital General de Catalunya on un d'ells va fugir

- Metro de Barcelona -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2020 a les 18:39
Actualitzat el 17 de novembre de 2020 a les 18:47
Et pot interessar
-
Societat Festa Major de Sant Cugat 2025: novetats i programació imprescindible
-
Societat Reivindiquen l'ús públic de l'antic camp de golf Can Sant Joan i aturar el nou ecodistricte
-
Societat Obren les piscines de Sant Cugat amb novetats i millores
-
Societat Sant Cugat celebra el final de curs escolar amb una festa
-
Societat Reconeixement als èxits esportius de Sant Cugat
-
Societat Sant Cugat projecta més de 110 habitatges de protecció oficial per a joves