L'Ajuntament de Sant Cugat ha preparat la ciutat davant una eventual nevada per a les properes hores, especialment la nit d'aquest divendres i la matinada d'aquest dissabte, quan està previst el pas de la precipitació que pot ser en forma de neu, ja que el termòmetre es desplomarà.
El consistori ha garantit que els serveis municipals han repartit sal pels carrers per evitar glaçades, a la vegada que s'han instal·lat contenidors per diferents parts del municipi i tenen maquinària disposada per utilitzar-se com ara màquines llevaneus i saladores, així com personal.
A més, ha apuntat que es farà "un seguiment especial" en aquelles zones, que per la seva orografia, puguin presentar més incidències i problemàtiques com la Floresta, les Planes, Sol i Aire, Mas Fortuny, Can Barata i els carrils bus.
Sant Cugat es prepara davant una eventual nevada
L'Ajuntament posa especial atenció a la Floresta, les Planes, Sol i Aire, Mas Fortuny, Can Barata i els carrils bus
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2021 a les 16:23
Actualitzat el 08 de gener de 2021 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat El 112 rep 33 trucades del Vallès Occidental per incidències amb les tempestes aquest dijous
-
Societat L'Ajuntament de Sant Cugat promociona la 1a edició dels Premis Dones d'Esport
-
Societat Detenen un multireincident per robatoris i danys a vehicles
-
Societat Cau una branca del Pi d’en Xandri, l'arbre monumental de Sant Cugat
-
Societat El Mercat Vell de Sant Cugat reobrirà les portes el 19 d'agost
-
Societat Obre el termini per demanar ajuts d'escolaritat i menjador d'escoles bressol pel curs 2025-2026