La direcció de la multinacional TE Connectivity, antigament coneguda com a Tyco Electronics, ha anunciat aquest dimecres la seva voluntat de tancar la planta que té a Montcada i Reixac, on hi treballen 248 treballadors. L'anunci es produeix un any després de l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO), que va suposar l'acomiadament de 94 persones.
El sindicat CCOO ha rebutjat aquesta mesura, que fonts de la companyia han confirmat, encara que sense detallar el nombre d'afectats. El sindicat ha assegurat que el tancament és "una decisió estratègica de la multinacional que no respon a causes objectives i que no té en compte el valor afegit d'aquesta fàbrica ni la qualificació de la seva plantilla".
Així mateix, ha recordat que l'acord sobre l'ERO presentat el 2019 preveia que no es plantejarien noves reestructuracions ni expedients durant tres anys, un compromís, ha denunciat CCOO, que ara "incompleix flagrantment".
Ha exigit a TE Connectivity que reconsideri aquesta decisió i ha advertit que "farà tot el que estigui a les seves mans per garantir la continuïtat" de la planta a la població vallesana i dels llocs de treball.
[noticiadiari]71/27634[/noticiadiari]
TE Connectivity anuncia el tancament de la planta a Montcada
La mesura afecta a gairebé 250 persones i un any després de l'aplicació d'un ERO

- Les protestes dels treballadors fa un any amb l'aplicació d'un ERO | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2020 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat El 112 rep 33 trucades del Vallès Occidental per incidències amb les tempestes aquest dijous
-
Societat L'Ajuntament de Sant Cugat promociona la 1a edició dels Premis Dones d'Esport
-
Societat Detenen un multireincident per robatoris i danys a vehicles
-
Societat Cau una branca del Pi d’en Xandri, l'arbre monumental de Sant Cugat
-
Societat El Mercat Vell de Sant Cugat reobrirà les portes el 19 d'agost
-
Societat Obre el termini per demanar ajuts d'escolaritat i menjador d'escoles bressol pel curs 2025-2026