Després de l’èxit de convocatòria de la celebració de la diversitat familiar que va tenir lloc el passat dissabte 15 de maig a la plaça de l’Om, l’ànim d’Escoles Coeducatives flueix pels núvols! Viure i ser conscients de com anem teixint fils coeducatius a la nostra ciutat ens empodera per continuar i seguir sumant per la coeducació al municipi.
Que un grup 12 d’AFAs enxarxades, com és Escoles Coeducatives, tinguem la complicitat, reconeixement i suport de mestres, Paidos, biblioteques i museus locals, Ajuntament, associacions culturals com els Geganters i Geganteres, i entitats locals com Familiaritats Diverses, amb una proposta que reivindica la diversitat ens fa sentir que estem teixint fils coeducatius per construir una ciutat diversa i on més famílies, infants i joves se sentin representats i més lliures.
Dissabte vam gaudir celebrant tot el que estem generant. I també ens vam recordar de totes les entitats santcugatenques que l’any passat participaven en aquesta festa, que per la COVID no vam poder celebrar i que enguany tampoc: Abraçades, Adventícies, Anhel, Cal Temerari, Col·lectiu LGTBI, Famílies en Xarxa, Fundació Jeroni de Moragas i la Batuescola, Hora Bruixa, La Múscaria, Na Lando, No Estás Sola i Paidos. Desitgem compartir aquest dia amb totes vosaltres l’any vinent!
Fins que arribi, convidem a tothom a passar pel Claustre i gaudir dels 600 dibuixos fets pels infants de les 12 escoles públiques.
Nosaltres continuem teixint fils.
Teixir fils coeducatius a Sant Cugat
«Viure i ser conscients de com anem teixint fils coeducatius a la nostra ciutat ens empodera per continuar»
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2021 a les 08:49
Actualitzat el 20 de maig de 2021 a les 08:52
Et pot interessar
-
Societat Les obres de millora dels carrers Santa Maria i Xerric s'endarrereixen: mínim fins al 2028
-
Societat Sant Cugat aprova un nou Pla Local de Joventut amb 60 accions diferents
-
Societat L'Ajuntament aprova el Pla d'emergència de suport a la pagesia
-
Societat L'Ajuntament remodela l’Escola Pins del Vallès i les pistes de la ZEM Jaume Tubau amb 729.000 euros
-
Societat La Villa Argentina de Sant Cugat acollirà 45 habitatges de lloguer protegit
-
Societat Augmenten la pobresa i els problemes de salut mental a Sant Cugat