Apareixen pintades «feixistes i racistes» al local de la CGT de Sabadell

És la primera vegada d'aquest fet des de que el sindicat es va instal·lar, fa més de set anys, al nord de la ciutat

Publicat el 04 de setembre de 2017 a les 13:05
El local de la CGT de Sabadell ha aparegut aquest dilluns al matí amb pintades “feixistes i racistes”, sota la firma de Democracia Nacional Joven. Fonts sindicals han precisat que s’han d’haver produït aquesta nit, perquè aquest diumenge l’espai va estar obert. A més, ha estat la primera vegada que s’han trobat amb un acte d’aquestes característiques, després de més de set anys instal·lats al carrer Rosselló de la ciutat.
 
Han assegurat que “aquestes agressions” s’han incrementat “arreu del país després dels atemptats” de Barcelona i Cambrils, “instrumentalitzant el dolor causat pel terrorisme per propagar el seu missatge d’odi racial i feixista”. En aquesta línia, han recordat el capítol viscut a l’Obrera recentment, així com d'altres durant el 2016.
 
El sindicat ha admès que “aquests atacs” va contra ells per ser una “organització compromesa amb la lluita de la classe treballadora, sense distinció d’origen, cultura o identitat”. Malgrat les pintades, ha reafirmat que continuaran amb aquesta voluntat i ha demanat “unitat de totes les antifeixistes”. També ha volgut remarcar que Catalunya “i especialment Sabadell, ja ha demostrat moltes vegades que el feixisme no hi té cabuda”.