Els Mossos d'Esquadra busquen des d'aquest diumenge l'autor d'un apunyalament a primera hora del matí a la Ronda de Sant Antoni de Barcelona. Segons fonts policials citades per Europa Press, els agents han rebut l'avís a les 7.25h perquè hi havia un home estès a terra amb lesions per arma blanca.
Els serveis d'emergència l'han traslladat a l'hospital. La policia investiga ara les causes de l'atac i segons els investigadors, l'apunyalament es podria haver produït arran d'una discussió o una baralla entre el presumpte autor i la víctima.
L'apunyalament se suma a un altre cas similar que hi ha hagut aquest cap de setmana, en aquest cas a Nou Barris. Els Mossos van rebre l'avís a les 17.10 de dissabte prop de l'avinguda dels Quinze. La mateixa víctima es va poder traslladar fins al CAP Cotxeres i va ser el personal sanitari qui va avisar la policia en veure la ferida d'arma blanca.
Segons ha avançat Metrópoli Abierta, la trifulga entre els dos homes es podria haver originat a l'interior d'un bar de Nou Barris i després s'hauria traslladat a la via pública, on s'hauria produït el tret. No es tem per la vida de l'afectat. La policia catalana ha obert una investigació per aclarir els fets i mirar de localitzar l'autor de l'agressió.
Apunyalament a la Ronda de Sant Antoni de Barcelona
Els Mossos busquen l'autor dels fets, que han tingut lloc a primera hora d'aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
-
-
Adif eleva a 29 les actuacions urgents a Rodalies i espera restablir totes les línies aquesta setmana Redacció
-
Plataformes d'usuaris preparen una gran manifestació per Rodalies el 7 de febrer a la tarda Natàlia Pinyol
-
Junts insta el Govern a portar Renfe i Adif als tribunals per delictes penals criminals Lluís Girona Boffi
Publicat el 16 d’octubre de 2022 a les 15:38
Actualitzat el 16 d’octubre de 2022 a les 16:29
Et pot interessar
-
Societat
Tres claus de l'acord per regularitzar de cop 500.000 migrants a l'Estat
-
Societat
El sistema sanitari basc administra 253 vacunes caducades, la majoria a nadons
-
Societat
Veïns de Sant Roc de Badalona tallen una hora i mitja la C-31 per denunciar la inseguretat al barri
-
Societat
La nena que el pare va raptar i es va endur a Itàlia torna al Prat amb la mare
-
Societat
Adeu als sobres de quètxup: la normativa europea els prohibirà de cara al 2030
-
Societat
Mor una dona en caure-li una palmera al damunt en ple temporal a Màlaga
