Al 2019 farà 10 anys del naixement de WhatsApp, una aplicació que ha canviat la manera com ens comuniquem i ha estès l'ús d'un nou "llenguatge": el de les emoticones.
La versió actual d'aquest programa queda molt lluny del model que van llançar al mercat el 2009. Durant aquests anys la companyia ha introduït tot tipus de canvis, des dels gifs fins a les videotrucades, i es planteja afegir noves opcions.
Així ho va anunciar fa un temps a través del seu blog oficial, on va donar a conèixer els sistemes operatius i mòbils on WhatsApp deixarà de funcionar d'aquí poc. Els primers afectats seran els usuaris dels Nokia S40: a partir de desembre l'app ja no es podrà utilitzar en aquests dispositius.
Pel que fa al 2020, WhatsApp deixarà de funcionar en tots aquells mòbils amb un sistema operatiu Android 2.3.7 o anterior i en els iPhones amb iOS 7. Per tant, no es podrà utilitzar en l'iPhone 4, un dels smartphones més populars d'Apple.
Per consultar quin sistema operatiu té el vostre mòbil, heu d'anar a "configuració" i accedir a l'apartat "sobre aquest mòbil" ("acerca del teléfono"). Allà podreu veure quina versió té el vostre smartphone.
Aquests són els mòbils on WhatsApp deixarà de funcionar aviat
Societat
L'aplicació es va crear el 2009 i, durant aquest temps, ha introduït tot tipus de canvis
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
17 de juny de 2018 a
les 10:20
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
