Un home no identificat va atacar per l'esquena la matinada de divendres una jove quan acabada d'entrar en l'escala del bloc de pisos on resideix, al barri de Llefià, a Badalona. Segons informa La Vanguardia, l'agressor no es va adonar que en el replà de l'escala hi havia una càmera de seguretat que va gravar els fets, que van tenir lloc en una zona on els veïns denuncien que hi ha molts robatoris.
Poc abans de la una de la matinada, un individu, amb guants blaus i màscara blanca, va agafar del coll la víctima i la va deixar gairebé inconscient. La va obligar a agenollar-se i la va immobilitzar per robar els objectes personals que portava a les butxaques.
Finalment, l'agressor va arrossegar la víctima fins a la porta, des d'on va poder fugir. Tot seguit, va denunciar els fets davant els Mossos d'Esquadra, que han activat una unitat dels Fura, la policia de paisà, per localitzar l'autor d'aquest robatori amb violència.
[plantillasuccessos]
Assalten una jove al portal de casa seva a Badalona
Un home no identificat ataca per l'esquena la dona per robar-li i la deixa gairebé inconscient
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de gener de 2022 a les 14:41
Et pot interessar
-
Societat Alerta per pluges intenses a 21 comarques del litoral aquest dimarts 16 de desembre
-
Societat
Primera convocatòria de cursos de català per al 2026: consulta el calendari per nivells
-
Societat
La prescripció d’antidepressius a Catalunya ja va pujar abans de la Covid i el Clínic demana més especialistes
-
Societat
Abonament de transport públic únic a tot l'Estat per 60 euros al mes: Rodalies, Mitjana Distància i busos
-
Societat
La compravenda d’habitatges bat rècord a l’octubre amb més d'11.000 operacions per primer cop des del 2007
-
Societat
Condemnen CatSalut a indemnitzar un pacient amb 67.000 euros per «mala praxi» en la cura d'un tall al dit
