Un tercer sacerdot jesuïta del col·legi Sant Ignasi de Barcelona ha estat denunciat per abusos sexuals, segons han avançat diversos mitjans. Un exalumne de la institució docent nascut el 1970 ha presentat aquest dimecres denúncia davant dels Mossos d'Esquadra contra Antoni Roigé i també contra Lluís To, ja mort, sobre el qual ja hi havia altres denúncies. El tercer sacerdot denunciat al mateix col·legi és Pere Sala. La presumpta víctima ha explicat als mitjans amb què ha contactat que ha decidit presentar denúncia per donar suport a les víctimes que van destapar els presumptes abusos amagats en aquesta escola, Jordi i Oriol de la Mata.
El denunciant recorda que To era el sacerdot encarregat dels càstigs als alumnes, i que en el seu cas li va pegar en diverses ocasions amb un regle a les mans, quan tenia nou o deu anys. Més endavant, però, va canviar els mètodes per altres que relata com a abusos sexuals, seient-lo a la seva falda i tocant-li els genitals.
Sobre Roigé, que segons El Periódico actualment té 93 anys, el mateix denunciant ha explicat que va abusar d'ell durant unes colònies d'estiu a l'alberg de les Roques Blanes, propietat jesuïta a Ribes de Freser (Ripollès). La presumpta víctima afirma que no va ser l'única, i que altres menors que assistien a les mateixes colònies també van patir tocaments que hauria fet el mateix Roigé.
Denuncien un tercer sacerdot jesuïta per abusos al col·legi Sant Ignasi de Barcelona
Un exalumne nascut el 1970 ha presentat denúncia contra Antoni Roigé i també contra Lluís To, que ja havia estat denunciat

- L'escola Sant Ignasi de Barcelona | Vikipèdia -
- | Vikipèdia
ARA A PORTADA
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
Publicat el 13 de març de 2019 a les 21:09
Actualitzat el 13 de març de 2019 a les 21:14
Et pot interessar
-
Societat Vaga als serveis de terra del Prat i altres aeroports els caps de setmana d'agost
-
Societat Catalunya arriba als 8,16 milions d'habitants, un nou rècord de població
-
Societat El temps d'aquest dijous 7 d'agost: la temperatura torna a enfilar-se
-
Societat Festes de Gràcia 2025: cartell, concerts, carrers guarnits i programa
-
Societat Tanquen un centre d’estètica a l’Eixample que feia tractaments amb material caducat
-
Societat Nova ciberestafa a Booking: a través de les reserves extrauen les dades bancàries