Els Bombers han hagut de desallotjar aquest dijous a la nit un edifici de quatre plantes a Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà) després que un cotxe que estava aparcat a l'aparcament subterrani del bloc s'hagi incendiat.
El sinistre d'ha registrat cap a un quart de deu de la nit al número 30 del carrer Antoni Capmany de la localitat gironina. Sis dotacions del cos d'extinció d'incendis han treballat per apagar les flames, i a les deu de la nit seguien ventilant la zona perquè el fum es dissipés completament i disminuïssin les calories acumulades. Els veïns no podran tornar als seus domicilis fins que l'edifici estigui del tot ventilat.
Desallotjat un bloc de 4 pisos per l'incendi a Sant Feliu de Guíxols
El foc ha cremat un cotxe i s'ha detectat cap a un quart de deu de la nit a Sant Feliu de Guíxols
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2013 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
