L'escultura d'Indíbil i Mandoni de Lleida, ubicada a davant de l'Arc del Pont, ha aparegut aquest dilluns al vespre sense la llança que porta un dels dos ilergets.
El govern de la Paeria ha indicat que desconeix què ha passat en aquest cas, i assegura que la repararà en les properes hores. Els dos famosos guerrers lleidatans porten unes cadenes, una espasa i una llança, ara desapareguda.
Desapareix a Lleida l'espasa d'Indíbil i Mandoni
Societat
El govern de la Paeria assegura que la repararà
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
14 de novembre de 2017 a
les 09:38
Et pot interessar
-
Societat
Un nou estudi desmenteix part de l'informe PISA: l'alumnat privilegiat no empitjora més que la resta
-
Societat
El jutge deixa a un pas de judici el CEO de Glovo per un delicte contra els drets dels treballadors
-
Societat
Oques Grasses posa a la venda «les últimes entrades» per al seu comiat a l’Estadi Olímpic
-
Societat
Els Mossos defensen la infiltració en una assemblea docent i es neguen a demanar perdó
-
Societat
Ayuso topa amb el rebuig ciutadà al The District en la inauguració a Madrid
-
Societat
Alterat el servei de bus de Barcelona per la vaga dels treballadors de TMB
