Els Mossos investiguen l'homicidi al carrer del Cós número 11 a de Manresa d'un home de 67 anys a mans d'una dona de 47 anys amb diversos antecedents per amenaces i atemptat a l'autoritat, segons fonts pròximes al cas.
La policia s'ha posat sobre la pista d'una manera molt estranya. Aquest diumenge a 2/4 de 4 de la tarda, una dona s'ha presentat davant la policia local de Sant Fruitós de Bages, explicant que havia rebut un missatge de WhatsApp de la seva exparella, on li ensenyava la fotografia d'un home apunyalat.
Els Mossos han aconseguit trobar el domicili de la víctima, una habitació d'un antic Hostal, amb el qual la dona que ha enviat el Whatsapp havia tingut una relació sentimental en el passat. A l'entrar, la policia ha trobat el cadàver de l'home a l'interior, tapat amb una manta amb sang. La víctima, de 67 anys, havia estat apunyalada. Els veïns de la zona han vist com de cop arribaven diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra.
Tot seguit, s'ha posat en marxa un dispositiu per localitzar la presumpta autora dels fets. La sospitosa, que és veïna de Manresa, ha estat trobada davant del Frankfurt les Bases, l'anti Puerto Rico, cap a dos quarts de sis de la tarda per una patrulla de mossos que l'ha identificat i detingut com a presumpta autora d'un homicidi dolós. La Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Central ha obert una investigació per esclarir els fets. Tampoc no s'ha concretat si entre víctima i presumpta homicida hi havia alguna relació sentimental.
Detenen una dona a Manresa acusada de matar a punyalades un home amb qui havia tingut una relació
La presumpta homicida va enviar un Whatsapp a una exparella seva anterior amb fotografies de l'home mort
Ara a portada
Publicat el 03 de juny de 2018 a les 17:24
Et pot interessar
-
Societat La Guàrdia Civil incompleix el seu propi règim disciplinari amb el català
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona