La Policia Local de Manresa va detenir dissabte al matí un home acusat d'agredir la seva parella i la seva filla, de només 20 mesos d'edat, i fer-les fora de casa a la zona de l'escola Renaixença de Manresa.
El cos policial es va activar quan va rebre diverses trucades a la sala del 092 informant que al carrer hi havia una dona d'uns trenta anys, mig nua, plena de sang amb una criatura dins d'un cotxet, que demanava que algú avisés a la policia.
En arribar els agents van trobar la dona amb la seva filla de 20 mesos, que va manifestar que tant ella com la seva filla havien estat agredides i fetes fora de casa per la seva parella, que es trobava a casa, just allà mateix.
Els agents van comprovar que mare i filla presentaven nombroses lesions recents compatibles amb una agressió, motiu pel qual van intentar accedir al domicili, on el presumpte agressor es negava a obrir la porta. Els agents van avisar als Bombers de la Generalitat per tal d'accedir al domicili amb l'ajut del camió cistella, per la porta d'un balcó exterior. Quan els agents estaven intentant obrir la porta del balcó amb una palanca, el presumpte agressor va obrir la porta, moment en el qual va ser detingut.
Detingut per agredir la seva parella i la seva filla de 20 mesos
Societat
La dona va fer que avisessin la policia després que l'home les fes fora de casa
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
01 de juliol de 2019 a
les 11:50
Et pot interessar
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
-
Societat
Milers de persones es manifesten en contra de l'ampliació del Prat a Barcelona: «Ni ara ni mai»
