La policia espanyola ha detingut al districte de Patraix de València un home de 39 anys per presumptament deixar inconscient la seva dona a casa després d'agredir-la i intentar asfixiar-la amb un coixí, en presència dels seus dos fills menors d'edat. El sospitós va marxar del domicili mentre la víctima seguia inconscient, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.
El 091 va rebre l'avís que la dona havia estat agredida pel seu marit en un immoble de la plaça Colònia Espanyola de Mèxic de València. Els agents van trobar l'afectada nerviosa i atemorida, amb hematomes visibles i acompanyada pels seus dos fills. La dona va manifestar als policies que, moments abans, el seu marit li havia propinat nombroses puntades per tot el cos per, posteriorment, llençar-la al llit i intentar asfixiar-la amb un coixí, fins que va perdre el coneixement. Quan va tornar en si, va comprovar que ja no era a casa i va trucar a la policia.
Veient el seu estat, els efectius van sol·licitar un indicatiu sanitari perquè la traslladés a un centre de salut i fos assistida per les lesions que presentava. Mentre la víctima era tractada, una altra patrulla va localitzar el sospitós pels voltants de l'habitatge. L'home va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar.
L'arrestat, d'origen pakistanès i amb antecedents policials, ja ha passat a disposició judicial per aquests fets.
Detingut per intentar asfixiar la seva dona amb un coixí a València
Els dos fills menors de la parella van presenciar els fets
ARA A PORTADA
-
«De justícia i sentit comú»: així defensava PP català el finançament singular i el principi d'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
-
-
L’arribada de nou nunci del Papa delata les tensions entre la Moncloa i l’Església espanyola Pep Martí i Vallverdú
-
Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català Mar Riera
Publicat el 26 de maig de 2018 a les 10:55
Et pot interessar
-
Societat Cau el sistema de megafonia i informació de Rodalies en algunes estacions
-
Societat Estabilitzat l'incendi d'una indústria càrnia de Vic
-
Societat Obrir discoteques a centres comercials o zones universitàries: la via que estudia Barcelona
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza