Els Mossos d'Esquadra han denunciat Francisco M. R., de 55 anys i veí d'Òdena (Anoia), per circular begut i amb el permís de conduir retirat. Els fets van tenir lloc la matinada d'aquest diumenge, quan la policia va aturar un vehicle a la carretera Nacional II, al terme municipal d'Òdena.
El conductor, de nacionalitat espanyola, gairebé quadruplicava la taxa d'alcohol permesa, amb uns nivells d'1,06 mg/l. A més, els mossos van comprovar que el detingut tenia el permís de conduir retirat per decisió judicial. De fet, segons fonts policials, aquesta era la setena vegada que li havien suspès el permís de conducció. L'home ha estat citat per declarar aquest dimecres davant dels Jutjats d'Igualada.
Detingut un conductor que circulava begut i amb el permís retirat
Aquesta era la setena vegada que li havien suspès el carnet de conduir
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de desembre de 2011 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
