Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un home a Santa Perpètua de Mogoda (el Vallès Occidental). Poc després de les dues de la matinada d'aquest dimecres agents de la Policia Local de Polinyà han observat sang a la porta d’un vehicle.
Els agents han fet indicacions al conductor perquè s’aturés i així poder fer les comprovacions corresponents. En aquest moment el vehicle ha accelerat per intentar fugir de la patrulla i, al cap de pocs minuts, s’ha accidentat. Els agents han detingut el conductor del vehicle, un home de 44 anys, després de comprovar que duia un cadàver amb signes de violència al maleter.
Els mossos de l’Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Nord s’han fet càrrec de la investigació per tal d’esclarir els fets. El cas està sota secret de sumari.
Detingut un home que duia un cadàver al cotxe a Santa Perpètua de Mogoda
Societat
Els Mossos han obert una investigació després que l'home va fugir d'un control policial a Polinyà
ARA A PORTADA
-
-
Sèries i pel·lis La vida, obra i assassinat de Lorca a sèries i pel·lícules: quines són les millors? Víctor Rodrigo
-
Societat Fal·lera a edificis de Barcelona per prohibir-hi els pisos turístics: l'Ajuntament augmenta els ajuts previstos David Cobo
-
Societat Els treballadors en vaga a l'aeroport del Prat no afluixen: «No és un caprici» Gerard Mira / Agències
-
Publicat el
06 de setembre de 2017 a
les 08:37
Et pot interessar
-
Societat
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats nou anys després
-
Societat
Mor Ernest Sena, exdirector de l’Institut Català de Finances
-
Societat
Un nou terratrèmol torna a sacsejar Granada
-
Societat
Un atropellament a Rodalies interromp el servei entre Vilanova i Sitges
-
Societat
La formació d'adults acreditarà competències bàsiques per accedir a l'FP
-
Societat
Barcelona desactiva el pla municipal per incendis després del foc de Collserola
