Els Mossos d'Esquadra i personal de TMB han enxampat i denunciat tres grafiters al Metro de Barcelona després d'una persecució per les vies de la línia 9. Pels voltants de les tres de la matinada del passat 9 d'agost, els agents van localitzar els tres grafiters que s'havien introduït de manera clandestina a les instal·lacions del Metro a la parada de la Pau, carregats amb diversos pots de pintura per realitzar els grafitis.
En el moment d'anar-los a identificar, els tres joves, d'entre 20 i 25 anys, van iniciar una fugida per les vies del metro des de la Pau direcció a la Sagrera, amb el perill de trobar-se amb algun comboi de manteniment que aprofitant l'horari nocturn repara la línia.
Després de vint minuts de seguiment a peu, els agents finalment van aconseguir interceptar i identificar els tres joves que s'havien escapolit. Un d'ells va ser detingut per una ordre de crida i cerca judicial i tots ells van ser denunciats penalment pels danys ocasionats a una de les trapes d'accés a les instal·lacions de TMB.
A més, també van ser denunciats per diverses infraccions administratives que poden ascendir a 3.000 euros a cadascun d'ells. Se'ls van intervenir dues bosses plenes d'esprais per efectuar els grafitis.
Detinguts tres grafiters en una persecució pel metro
Un dels tres nois tenia una ordre judicial pendent
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2013 a les 11:16
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament