Dos homes han entrat a presó per un robatori violent en un pis de Terrassa. Els dos individus, de 18 i 25 anys i veïns de la ciutat, formaven part d'un grup de tres lladres armats amb una arma de foc i una catana que van assaltar, robar i lligar els propietaris de l'habitatge. El tercer dels infractors es troba en recerca.
L'assalt va tenir lloc la matinada del 27 d'abril al barri del Pla de Bonaire de la cocapital vallesana, quan els detinguts van accedir al pis van sorprendre els propietaris a l'interior, als quals després d'amenaçar-los amb una catana i una arma de foc, els van colpejar i lligar. Tot seguit, van regirar les altres estances, on van trobar tres persones més, a les que també van agredir i retenir. Els lladres van aconseguir endur-se més de 4.000 euros en efectiu, un rellotge, diversos telèfons mòbils, dues videoconsoles i dos ordinadors portàtils.
Als acusats, se'ls investiga com a presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació, així com de detenció il·legal. Al més jove també se la investiga per un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues, fet que hauria quedat demostrat arran de la causa oberta pel robatori.
Després de la denúncia de les víctimes, la comissaria de Mossos de Terrassa van iniciar una investigació que va culminar amb la detenció de dos dels presumptes autors, un d'ells amb antecedents. Després de passar a disposició judicial el 15 de maig, el jutjat de guàrdia de la ciutat va decretar el seu ingrés a presó. Ara, el procés segueix obert per localitzar el tercer implicat
Dos joves de 18 i 25 anys assalten un pis de Terrassa amb una arma de foc i una catana
Societat
Els individus, que han entrat a presó, van agredir i lligar als propietaris i els van sostreure més de 4.000 euros en efectiu i aparells electrònics
ARA A PORTADA
-
Societat Dos decrets aprovats: què ha de passar els pròxims dies per aclarir el futur de l'habitatge David Cobo
-
Política El Govern activarà finalment l'oficina antidesnonaments a finals d'any Bernat Surroca Albet
-
Societat Desenes de persones acampen a plaça Catalunya per reclamar el dret a l’habitatge Pau Espí Solé
-
Política Illa activa tres noves vies per «intervenir» el mercat de l'habitatge Oriol March | Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
21 de maig de 2020 a
les 19:50
Et pot interessar
-
Societat
L’acampada per l’habitatge de la Puerta del Sol aplega milers de persones: «No marxem, ens quedem»
-
Societat
Rescaten una dona i el seu nadó d'un cotxe embarrancat per la crescuda d'una riera a Gavà
-
Societat
L'absentisme va provocar que més alumnes quedessin fora de PISA dels que admet el Govern
-
Societat
Els operadors privats de bicicletes compartides demanen dos anys més de llicència a Barcelona
-
Societat
Les millors imatges d'una Barcelona passada per aigua: tornen els paraigües i els bassals
-
Societat
Caos a la mobilitat per les inundacions: talls a les rondes i a diverses línies del metro
