El segon missatge de Nadal del rei Felip VI va tenir al conjunt de l'Estat una audiència mitjana de 6.666.000 espectadors i el 65,1% de quota de pantalla, sumant les dades dels 23 canals que el van oferir. La xifra representa un descens de 1.575.000 persones respecte a l'any anterior i se situa en els nivells similars als que es van registrar els anys 2010 i 2011, quan l'audiència del missatge reial va començar a davallar, segons les dades que ha fet públiques l'empresa Barlovento Comunicación, dedicada a mesurar audiències. A Catalunya el discurs del rei va ser seguit per 1.006.000 persones, amb un 61,5% de quota de pantalla.
El missatge de Felip VI perd gairebé 1,6 milions d'espectadors respecte l'any passat
Un total de 6.666.000 persones van seguir el discurs de Felip VI al conjunt de l'Estat i 1.006.000 a Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de desembre de 2015 a
les 14:28
Et pot interessar
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
